Mitt kundeforhold

Svar på ofte stilte spørsmål om mitt kundeforhold

Hvor kan jeg finne informasjon om mitt kundeforhold?

Svar: For å se dine kundeopplysninger kan du logge deg inn på Min Side. Dersom du ikke har opprettet bruker på dine sider, kan du gjøre det her.

Jeg har glemt min innloggingsinformasjon, hva gjør jeg?

Svar: Har du glemt innloggingsinformasjonen din kan du bare følge linken og det blir sendt et nytt passord til den epostadressen du har registrert hos oss. Er du usikker på hvilken epostadresse du har registrert er det bare å ta kontakt med oss på post@akraft.no eller telefon 48894994.

Hvordan kan jeg endre min kontaktinformasjon?

Svar: Du kan enkelt endre din kontaktinformasjon på Min Side eller kontakte oss på post@akraft.no, så endrer vi det for deg.

Hvordan sier jeg opp mitt abonnement?

Svar: For si opp din strømavtale når du skal flytte fra en adresse må du ta kontakt med din strømleverandør. Bestiller du strøm fra en annen leverandør vil vi automatisk få melding fra netteieren din om dette og abonnementet ditt automatisk avsluttes hos oss samme dag som ditt nye abonnement starter.